lördag 15 augusti 2009

Stor besvikelse...


Det förhatliga resultatet går att göra större! Fast jag vill helst trolla bort det helt...

Fan, fan, fan!!! Usch, vad jag blev besviken....Skit! Vill inte göra om skiten!
Men det lär vi göra. Och till på köpet i Kopparberg. Om jag pallar och inte bangar ur... Risken finns. Fy, för att tävla med folk man känner som publik och på planen! Vill inte, vill inte.

Ja, vad ska jag säga? Jag tror jag låter protokollet tala för sig själv. Men vilken besvikelse med tre nollor... EN ENDA MINDRE NOLLA och vi hade klarat det...

Men! En åtta och en nia på linförigheten! Vilken lycka! Det känns som om träningen gett resultat! Fast jag tyckte inte det var speciellt bra idag heller. Men som Luppen säger - det är bara ett bevis på att jag är rätt hård i mina krav... Fast det hjälper visst inte alltid! Och det ska man väl förresten vara?

Annars hade vi en trevlig dag med bra folk och "lagom" väder.

Spåret gick som tåget. Ett expresståg alltså!

I morgon åker vi till Ludvika och tränar. Hade hoppats på en veckas ledighet, men se det gick inte...

Nu tänker jag lägga mig och deppa i ett par timmar till iaf... Lectra ligger redan och deppar hon med!

PS Nä fy, mig... Jag har glömt att kolla Lectras tass idag... Vilken Matte... däremot ser det inte bra ut på halsen! Torra skorpor OCH röda skorpor i den tunna pälsen... Vad kan det vara??? Eksem?

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt för er i dag:(
    Men ibland måste man ner till botten för att ta sig till toppen!
    Kan det vara så att Lectra inte mår bra?
    Kliar hon sig? Kan vara skabb kanske.....
    Sträck på er nu, ni är ju ett kanonekipage!
    Kram Åse, Tosse o Basse

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland undrar jag ju om det är riktigt normalt att vara så lugn som Lectra är... Fast då har hon iofs varit sjuk hela livet! Och på botten ena dagen och på toppen den andra? Tycker inte att hon kliar sig mer än hon brukar men vi går till vet på måndag! Tack för din uppmuntran! Vi ses!

    SvaraRadera