fredag 14 augusti 2009

Oj, vad många nerver jag har...

Shit, vad nervös jag är! Det pirrar i magen så fort jag tänker på morgondagen. Alltså hela tiden... Det är inte kul!

Var till klubben en snabbis och ja, jag vet inte! Det känns just nu som om det kan sluta hur som helst i morgon! Det kan gå åt vilket håll som helst! Allt beror på vår sötnos och hennes dagsform...

Idag gjorde hon snabba lägganden igen, satte sig saakta på andra sidan hoppet och var seeg i linförigheten.

Tycker det är tröstlöst när hon är så olika från dag till dag...

Och jag är dessutom lite trött på att träna och vill gärna klara av apellen så vi kan vila ett tag! Kanske Lectra känner likadant?

Eftersom jag då känner så, så fick jag förstås idag PM till nästa lydnadstävling om 14 dagar... Puh! Och den vill vi också klara så vi blir färdiga i år med Ettan också.

Borde inte vara för varmt iaf i morgon. Det spöregnar och åskar just nu men det ska gå över , tror jag. Åska vill vi inte ha!

Måste nog ringa till vetten på måndag om att Lectra ALLTID har sådan rinnsnuva! Det droppar ju ibland... Och även om att hon har så lite päls på halsen, på framsidan. Nästan inget hår alls på ett par fläckar... Jag tycker inte att hon kliar sig mer än vanligt men det ser inte bra ut... Tänk om det har något samband med att hon kan vara så seg? Ja, bäst att kolla iaf!

Håll tummar och tassar för att vi klarar biffen i morgon! Vi bara måste det!

2 kommentarer:

  1. LYCKA TILL på apelltävlingen imorgon

    SvaraRadera
  2. Tack, Annelie!
    Tyvärr hjälpte det inte... Och jag är sååå träningstrött...

    SvaraRadera