torsdag 27 augusti 2009

Dött...

http://www.youtube.com/watch?v=InBiaRBUjUs


Idag har det mer eller mindre varit stiljte på träningsfronten... Det får bli så när det kommer härligt dotter och Ole -besök! Lectra gumman, blir så överlycklig när de kommer så det är inte klokt!

Medans de var i väg och fixade lite kantareller till kvällsmackorna så körde vi lite på tomten. Koncentrerade oss på apportering utan tugg och att få lite fart på ingångarna, framförgående förstås och linförighet.

Kanske apporteringen var lite bättre idag och även framförgåendet. Men linförigheten är nog lika... = för långt fram och tränger. Men kontakten tycker jag för det mesta är okej. Kom på nu att jag måste kolla hur jag går med vänsterhanden. Undrar om jag har den mellan Lectra och mig? Om inte så kanske trängandet misnkar om jag går och svänger med den mellan oss? Borde inte handen då mer eller mindre daska till Lectra om hon går för nära? Hmm, det måste jag undersöka! I morgon efter jobbet... Fast det låter kanske lite för lätt, va?!

Sedan var det jobbet som gällde för mig och Lectra fick umgås och ta en skogspromenad. Utan mig får hon dock inte gå lös... det törs inte Husse!

TRE DAGAR KVAR TILL LP1! Underbart!

Nu börjar det lukta underbart gott här hemma av kantareller. Blir härligt bortskämd av Ole, han är underbar i köket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar