torsdag 2 juli 2009

Uppdatering till idag.

OOPS! Skulle ju inte träna någon lydnad idag, hade vi tänkt! Men efter att ha messat med Doris-Linda åkte vi sent på kvällen till Linde. Igen... Idag skippade vi platsen men körde allt annat. Linda säger som alla andra att Lectra har inga problem med själva momenten. Hon kan dem rätt bra.

Men... Det gäller att få henne att hålla ihop i morgon och det samma gäller mig med. Hon blir förstås inte nervös men det kommer att vara hundar där och säkert sågspån på backen där och vart tog husse vägen nu då? Och luktar inte den här fläcken väääldigt gott och vet ni? Den häär grästorvan smakar såå gott! Och sen undrar jag vad matte surar för? Har jag gjort något fel, eller vill hon kanske nåt? Nåt sånt!

Förresten har jag sytt på ett lite smalare resår bak på Cool`N Dry-duken nu. Ett med knapphål så hon kan växa/krympa lite ???? och sen satt i en knapp förstås. Duken sitter kvar riktigt bra! Hon hade den på hela träningen ikväll och dessutom när dobbisarna lekte en liten stund. Lectra bryr sig inte alls om den och den kyler av henne rätt bra, tror jag. Men den börjar redan bli lite blek i färgen, men so what!

Slut för idag! Och kan någon trolla lite så det blir lördag kväll NU?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar