lördag 4 juli 2009

Nääää....

Upp som en sol, ned som en pannkaka...

Efter sol kommer regn (ja, egentligen tvärt om) ...

What goes around, comes around...

OSV OSV OSV...

Idag hade någon bytt ut Lectra mot någon annan hund och poängen blev HELA 112 stycken! Två j...a nollor! Dessutom var den ena mitt fel, helt och hållet...

Jag skippar de vanligt förekommande bortförklaringarna!

Lectra gick SKIT och Matte hade hjärnsläpp! BASTA! Snyft i alla fall!

Är helt slut nu, tala om att jag åkt känslomässig berg- och dalbana den här helgen... Överlycklig ena sekunden och förtvivlad nästa! Men det har redan gått över, som tur är!

Träffade också två väldigt trevliga dobermannägare som tävlade i Lydnads-Eliten. Och där kan man verkligen tala om att det verkade svårare än Bruks-eliten... Till den nivån ska vi nog inte sikta... Shit, vilken lång tid det tog för varje ekipage på plan! Ja, de gav både mig och Linda en massa extra tips för dobbis-träning. Kloka råd! Tack för det. Hoppas jag kommer ihåg nåt bara. Vi blev t.o.m bjudna till dem i Malmö om vi hade vägarna förbi! Dobermann-folk är bra trevliga!

Annars har vår lilla älskling skött sig så fint hela helgen! Det var massor av folk och hundar överallt och hon är så trevlig ändå. Stumpan!

Faraohundarna var bra fina, blev lite kär i dem... Hmm, jag är verkligen inte rastrogen som det verkar. Fy mig, kan väl inte svika dobermann!

1 kommentar:

  1. Inget att hänga läpp för - ni bevisade igår vad ni kan!!!
    kram
    Elizabet, Iris o Indi

    SvaraRadera