söndag 5 juli 2009

Resultatprotokollen!

Lägger upp resultaten här för allmän beskådning! Klicka på bilden så förstoras den. Jag hade gärna struntat i den ena men så var det ju det där med ärlighet!

Hmm... Linförigheten och helhetsintrycken!

Anette B! - Här är malmöiternas hemside-adress, du känner säkert igen dem!

http://bossexbella.dinstudio.se/

Jaha, så då har jag tagit ett för mig STORT steg och räknar mig numera som ett tävlingsekipage på klubbsidan! Med bild och allt. Fast jag gillar det inte, jag skulle egentligen vilja vänta med det tills om/när vi lyckats få ett LP1. Men faktum är väl att vi ÄR ett ekipage...

Konstigt vad fort man glömmer det tråkiga som händer medans lyckokänslor är så lätta att ta fram igen. Konstigt men himla bra!

Åh, vad synd att det inte gick vägen för Annelie och Eddie.... Men även en travhäst kan ju få för sig att galoppera ibland. Vad nu det var för liknelse, men ni fattar! Bara att anmäla sig till fler... Som en och annan fått gjort. Men jag tycker iaf att det är synd att man inte får göra lydnaden bara för att man missat på spåret! Bra att få lite tävlingsrutin och man har ju trots allt betalat för att tävla. Förstår inte vem som skulle förlora på det??

Lectra har bara fått vila, (sover sig ur formsvackan kanske?) fångat lite boll och promenerat sedan vi kom hem igår, och det känns som om det var evigheter sedan vi tränade. HELT SJUKT!!!!

Men i morgon kör vi igång igen. Tänker köra hårt med linförigheten både med och utan hund. Platsen ska vi öva på med så många och svåra störningar som vi bara kan! INGEN HUND OCH INGET ANNAT HELLER ska få upp Lectra från platsen! Never again... Vi har knappt en månad på oss. Undrar om inte det där lät lite stort... Ja, vi ska försöka få till det så iaf.

1 kommentar:

  1. Hej !
    Grattis till första platsen !! Det var jättekul att träffa er och vi hoppas vi träffas igen i framtiden ! Ska bli spännande att följa er här!!

    Hälsn. Tereze & Thomas

    SvaraRadera