måndag 21 december 2009

Mån 21/12.Fina fotoboken!







Ronan Keating & Marie Brennan - Fairytale of New York.
Så bra!


Idag kom Fotoboken! Så himla nöjd med den. Fattas bara annat, efter tre dagars slit med redigeringar, textning osv.
Hela boken med 24 sidor fulla med fina bilder kostade mig precis NOLL kronor! Behövde inte ens betala frakten. Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa fler gånger. Men kanske inte precis innan Jul...
Här visar jag två av sidorna:






Boken är jättefin men bordet boken ligger på... Är det visst värre med...

Annars har vi inte gjort mycket med lilla Lectra idag. Hon har varit med och slagit in lite julklappar, snäll som hon är!

En kompis på jobbet tog bort stygnen på Luppen och det såg inte så fint ut... Såg ut som om såret var ihopsytt omlott! Hade inte läkt ihop riktigt utan det glipade i mitten. Och vätskade med. Får se hur det blir. Läkarbesök kanske??

Försökte ta kort på Lectra med tomteluva. Hon poserar så bra så med köttbulle i närheten men bilderna blir inte bra! Inte några innebilder alls. Jäkla skit!
Ska prova att redigera någon bild iaf.

Ska försöka klippa klorna KORTA i morrn...

Nu efter kvällsprommisen så skakade Lectra jättemycket på öronen! Tror hon frös om dem... de var alldeles iskalla. Vad sjutton gör jag åt det???  Ca -14 är ju inte ovanligt kallt!

När Lectra blivit varm om öronen igen, passade jag på att tvätta hennes öron ordentligt. Det är något som jag tycker är svårt! Kloklippning är rena barnleken i jämförelse. Det är så många vindlingar och vrår så jag blir galen! Och kittlig är hon förstås med. Så de är rätt så smutsiga när jag väl gör rent dem... Skäms på mig! Nu är de spegelblanka!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar