lördag 12 december 2009

Lör 12/12. Julbord. Uppdatering.


Petter, Ison & Fille - För alla dom.
Alla har inte en "god" Jul... Tål lite att tänkas på...




Kurt Olsson & Damorkestern - Mössens Julafton
Men barn SKA HA en god Jul!



Lectras sår ser idag lite geggigt ut... Usch, usch, får akta det bättre och hålla rent!
Hon lider inte av det, vad vi kan se.

Yippie!
Efter att ha raderat fotoboksprogrammet och gjort om installationen bär sig programmet helt annorlunda åt än i går! Tror ta mig tusan att det funkar nu. Jag kan ju inte släppa att något tekniskt inte funkar så jag går och funderar tills jag kommer på något jag kan prova! Brukar oftast lösa sig till slut. Men det är en jobbig egenskap jag har, att inte kunna släppa problem!

Men idag har jag inte tid!
Ska på Julbord, tjoho! Ett par vänner har bjudit oss! Tack, för det!
Matgalna jag är lycklig!
Tänk om det andra matvraket visste vad Matte ska göra...

UPPDATERING.

Lille Jack finns inte mer... Vilken oerhörd saknad för lillebror + familjen... Jack (Rhodesian Ridgeback) blev bara 9 månader. Det gick inte att göra något mer åt hans sjuka leder...





2 kommentarer:

  1. Hej Eva har lagt till din blogg som länk från min sida. Trevlig Lucia

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Det är förstås kul att bli läst av någon!
    Tack detsamma!

    SvaraRadera