fredag 4 december 2009

Fre 4/12. Muttluks

Dagens:
Allison Krauss - Down in the river to pray


Idag har jag gjort slag i saken! Äntligen har jag köpt skor till Lectra. Varje gång hon skadat någon tass har jag märkt att inga bandage i världen håller för promenader...

Beställde dessa Muttluks från:

Hoppas de håller vad de lovar och att storleken blir rätt! Har iaf mätt efter deras mall och dubbelkollat ett otal gånger.
Inte så snyggt kanske men kan vara himla bra att ha. Dels vid skador och kanske dels vid promenader i 20 graders kyla... De är åtminstone snyggt röda till bruden!

Nu har jag den där hemska jobbarhelgen framför mig igen... Har iaf lyckats byta dagens dagskift mot kvällsskift. Betydligt lindrigare att jobba kväll även fast man sover illa efteråt och sen ska upp i ottan tre dagar efter det. Men det är bättre än 4 jobbiga dagskift inklusive en delad tur på söndag... fy f-n!

Ska försöka övertala Luppen att lägga ett spår i helgen till vår bebis...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar