lördag 5 december 2009

Lör 5/12. Bara lek.


Dagens jul-låt:
Har faktiskt lite svårt att hitta på något YouTube-Julvideoklipp...
Vill ju ha mina favvisar men de finns inte alltid där. Men julkänsla ger de ändå!
 
Bony M - Mary`s Child
Oj! Pinsamma att se på idag... Men shit, vad roligt jag haft till Bony M! Och vi som dansade var tack o lov lite vildare än de i gruppen! Sen kom de till Grängesberg och uppträdde när jag precis flyttat till K-berg. Så då fick jag se mina gamla idoler live. Riktigt kul!


Idag hade Luppen lovat att gå ut med labbe-kompisen Rocky på liten prommis. Medans hans Matte och Husse var ute på galej!
Och det gick bra, Luppen gick ut med Rocky solo.
Hur det skulle gå att promenera med två vovvar vågar vi knappt tänka på...
Efter det fick Lectra och Rocky leka av sig i nästan 45 minuter innan Lup gick hemåt med Rocky igen. Sen sov säkert han gott!
Och jag, jag jobbar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar