tisdag 12 januari 2010

Söndag 10/1-10. Fortsätter blogga HÄR!



PREMIÄR!


Nu har jag knåpat ihop vår första Hemsida. Kanske det blir ordning på torpet? Alla bilder och videos på en plats, resultat på en plats osv osv.

Men oj, vilken tid det tog...

Träsmak i baken och tom i huvudet, blev mitt fysiska resultat.

Lectra har inte varit i högform idag... Sovit bort nästan hela dagen. Iofs har både jag och Luppen varit upptagna. Jag med hemsidan och Luppen med pellets. Himla tur att jag har ont i nacken!


Så stackars Lectra har fått nöja sig med promenader och lite lek på tomten idag... Hon får trösta sig med att det inte händer så ofta!

Förmodligen blir hon helvild nu på kvällskvisten, hon är verkligen kvällspigg! Lika pigg då som hon är trött på morgonen!

Så mycket mer än så här blir det inte idag. Men alla vet att jag brukar ta igen dåligt med antal ord, en annan dag!

Tänk vad roligt det vore om besökare skrev en rad i Gästboken så jag ser att de har hängt med hit!
Hörrni, gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar