onsdag 20 januari 2010

Ons 20/1. Eländig... 72,0 kg.


Vad glad jag blir över vikten! Och med feber i kroppen blir jag inte ens hungrig! Tjoho!

Jag har inte blivit övergiven av er läsare, TACK för det. Det var bara mitt krånglande med Blogger som gjort att Google Analytic inte fungerade. Nu ser jag er igen.

Hi there!

Det enda Lectra fått göra idag är promenerat med Husse innan hans eftermiddagsskift började, letat lite godis inne. Ibland önskar jag att vi hade en enplans-villa, åtminstone när jag är sjuk.... Känns då som om det är lika många trappsteg som i Kärnan (Helsingborg, där jag bodde som liten)


Och tuggat lite ben. Gissa om jag är glad över hennes ON/OFF-knapp och hennes psyke!

Gick ut och gjorde ett litet snö-upplet i mörkret. Tre grejer utan problem, fast jag gömt dem rätt ordentligt i snön. Kanske en lavinhund i alla fall?

Jag är helt slut, känner mig minst 3 gånger så gammal, 7 gånger tyngre och jag har inga muskler alls...

Men jag är iaf inte hungrig!

Och fin TV! Men vi behöver något annat under. Konstigt med texten på TV:n.  Talking to me??



2 kommentarer:

  1. Vilken fin tv!

    Visst är det skönt med on-/off-knapp. Lara har också lätt för att koppla av då inget händer och det är så skönt. Men det är fullt ös då vi tränar. Hon är rätt bra ändå även fast hon ställer till lite ibland...:)

    Therese

    SvaraRadera
  2. Så klart att Lara är bra! Önskar ibland att Lectra skulle ställa till det lite... Fult av mig va??

    SvaraRadera