fredag 23 oktober 2009

Fre 23/10. Lös i skogen!

Skogspromenad i vår skog idag. Jag hade med mig bollar och godis och släppte lös Lectra ibland. Riktigt modigt av mig för hon brukar slå på jaktinstinkten ordentligt däruppe... Men måste ju prova ibland om jag ska kunna veta hur hon beter sig! Fast jag fegade iofs, iom att jag lekte med bollen! Ja, hur som, det gick bra. Alternerade mellan bollarna så det alltid fanns någon att locka med. När hon bara gick utan boll, så försökte jag springa och gömma mig = lönlöst, hinner inte långt! Det är ju bra! Band upp henne och lade ett godisspår och gjorde lite allt möjligt kul! Men trots att det gick bra så känns Lectra absolut inte pålitlig...Ett doftspår och - shoe`s gone with the wind...  Troligen!

Jobbarhelg.... Hussehelg!  Suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar