tisdag 24 november 2009

Tis 24/11. Grattis, Millan! + Back on Track till salu.



STORT GRATTIS TILL VÄRLDSBÄSTA DOTTERN,
CAMILLA!

LOVE YOU, MASSOR!

Du är bäst, vacker, duktig, söt, go, snäll, mest hjälpsamma, otroligt empatisk, klok, tuff, fräck, ärlig. En helt förbaskat bra tjej!
-------------------------------------------------------------------------------------

Hämtat täcket Back on Track idag. För litet... det går väl att använda i gång möjligtvis... Men det stramar runt svansen... och runt bogen. Hon kanske kan  få skavsår??
Annars är den jättefin och den verkar jätteskön. Inte för tjock och inte för tunn. Roligt och bra med hål och dragkedja för svansen!

Köpte den begagnad som tur var. Så vill någon annan köpa den av mig så SKRIV!
Alltså BoT-täcke i storlek 60-63 cm i rygg. Svart med reflexer på sidorna. Obetydligt använd. Ser helt OK ut! Jag köpte den för 300:-  plus frakt så jag säljer förstås för samma pris! Nypris ca 640 kronor.
Själv har jag skickat efter en till redan, i två storlekar större! Sprillans ny den här gången.

LECTRA I TÄCKET!


Blir absolut inte bra bilder på Lectra med nya kameran...

Det blir träning för några av oss med dobbisar på måndag! Riktigt kul!

Och i morgon kör Ann-Britt och vi.

Lectra är lite trött idag... Skogspromenad och liiite boll-lek, knappt hon orkat med det...mycket gäspande och stånkande!

Nu ska jag göra köttpatè till Jul! Mums!

2 kommentarer:

  1. Det ser lite tight ut... Ska bli spännande att se det nya sedan!

    Therese

    SvaraRadera
  2. Ja, det stramar rätt ordentligt kring bogen och svansen fick jag "våldta" upp genom hålet... Men annars tyckte jag det var jättefint. Hon påminde på något vis om en fullblodshäst som ska ut i galopptävling och går omkring och värmer upp. Du vet, kraftpaket ska skyddas. Hi hi, man ser vad man vill se, va??

    SvaraRadera