onsdag 25 november 2009

Ons 25/11. Nostalgisk kärlek!



Ååååh, vad kär jag var... Och är det fortfarande...





Den här konserten var jag på i Stockholms Stadium och ALLA försökte på den tiden röra sig exakt på samma sätt ute på discona... Jag menar verkligen alla!


Den här konserten var jag också på! Fast i globen. Lite lugnare nu, kanske. Men lyckotårar föll allt! Inte riktigt vuxen än???



Åkte till Tallheden för att träna med Ann-Britt och Riva i det eviga regnet! Fast vem bryr sig om lite regn, nowadays!

Började lite lätt med att skvallra och snacka lite skit. Lectra började i sin tur med att få dobbefrispel. Vilket aldrig gick över riktigt idag!
Hon var vild och galen, helt omöjlig... Kan ju bero på att Matte egentligen hellre ville stå och tjata med Ann-Britt! Men vi körde lite fritt följ och lite annat med. Innan vi lät Riva få jobba lite också.Lusten var väl inte större där. En massa störningar i form av FOLK och husse som kom ålande. Nä, det gjorde han inte... Fast det skulle vara kul att se! Han kom ÅKANDE förstås!

Vi gav upp! Och gjorde det vi egentligen ville. Tjata och tjata! Lät vovvarna leka och när vi pratat klart så åkte vi hem. Jag hade inte ens dåligt samvete för att det blev si och så med träningen idag. För vi hade trevligt ändå!

Ringde om recept på hostmedicin. Så inatt ska jag sova som en gris för första gången på länge! Skönt.

Klippt mig idag så nu är jag NAKEN...

Oj oj oj, vad god patèn blev igår! Så sjukt nöjd med den! Händer inte så ofta att jag tycker något är perfekt. Men den här var det! Tack vare att Lectra påminde mig så ofta, så höll den på att ta slut... Vaddå, sånt kan väl hända???

Nu tänker jag faktiskt vila resten av den här dagen. Är ju trots allt sjukskriven!

2 kommentarer: