lördag 14 november 2009

Lör 14/11. Blä väder!


Det blev förstås inget spår idag för Lup skulle ut och fiska. Vilket jag visste och hade glömt... Och inte var det direkt spårväder heller. Fast hellre spår än detta! Eller va??? Leka Ymer, inte min melodi... Och ingen fisk blev det heller. Tror f-n det, att fiskarna vill upp i den blåsluften...




Så Lectra och jag fick gå långpromenad ut i det otäcka vädret i stället för att spåra... Men det gick det med!

Hade oturen (hi hi, vet inte vem som styrde oss, tror det var Lectra, faktiskt.) att råka gå förbi Millans svärmor och var då förstås tvungen att gå dit och hälsa! Är ju tvungen att dela med oss av dotra till dem också... Jag kan väl inte vara för ego...

Lectra blev sååå glad när hon upptäckte att Camilla var där. Även om glädjen blev lite splittrad av att Lene släppte ut deras gråhund. En gammal tik som Lectra inte träffat förr. Liite gammeltiks grinig men Lectra är så undergiven så det gick så bra så! Så de sprang runt och lekte en stund. Innan vi gick vidare i snöslasket!

Senare kom då ÄNTLIGEN Camilla och Ole hem till oss! Som sig böres! Ordning på torpet igen! Min dotter hemma hos sin mamma! Lectra är så kär i dem!

Vi får se om det blir någon träning i Hallen i morgon. Beror på många saker. Millan inte minst!

Nu tar vi Fredagsmys istället för igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar