onsdag 18 november 2009

Ons 18/11. Familjen Slöfock!

Här händer det just inget... Luppiluring har varit snäll och givmild och smittat mig med hans förkylning. Känns så skönt i svanskotan när jag hostar...  Not! Får hålla i mig när jag ska till att hosta eller nysa. Det ser förmodligen ut som om jag har problem med att hålla tätt. Men jag har inget val, det gör sååå ont om jag inte håller i mig. Ibland hinns jag inte med... AAAJJJ!

Men träning inne blev det igår kväll trots mitt dåliga humör tidigare på dagen. Bra det! Med Femal Balans i 6 veckor till så kanske jag blir som folk???

Tränade ute idag iaf. Mest Fritt Följ, vändningar först och främst. Ja, det går rätt bra. Sätter sig fortfarande lite snett efter högerhalter...
Inte kul att träna på vår tomt nu, börjat bli bra lerigt och halt. Vi kommer nog inte ha mycket till gräsmatta i framtiden!
Gjorde annars lite av varje och något som Lectra gjorde bra var att när vi tränade på inkallande med ställande och det kom en hund förbi utanför så satt hon kvar!! Duktig tjej, hon mognar nog hon också så sakta! Ett par skall gjorde hon men satt kvar iaf. Det var verkligen något nytt! Hon brukar inte klara av att fokusera när hundar går förbi. Då måste hon ju praktisera "varning för hunden".

Kryp både igår och idag... = duns duns duns.... Stackar`n borde få ont i armbågarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar