tisdag 22 september 2009

Uppflyttningstårta!

Igår var det en snygg, brun dobbe med namnet Jean Dark Gossip på TV! I programmet - Mannen under trappan. Så kul att få se våra tjusiga vovvar på TV!  Gossip syns efter ca 17 minuter i avsnitt TVÅ. Hon är så fin, så!
http://svtplay.se/t/115185/mannen_under_trappan

Fick PM:et för lydnaden i Kopparberg idag. Den 10/10, kl10. Då ska vi väl inte kunna komma försent?? 8 hundar i vår klass. Tre hemmaekipage. Annelie och Eddie ska vara med. Och Sara med Viggo. Ja, med mina nerver har jag dem hellre på plan än som publik iaf!

Till klubben för att bjuda på uppflyttningstårta. Och så visade det sig vara styrelsemöte ikväll... Det hade vi missat förstås! Så det var extra många som kom. Tur vi inte köpte den minsta!

Innan mötet gjorde vi en platsliggning. Det har inte blivit någon för oss sedan Appellen... Lectra låg kvar men nog var hon orolig... Det var ett väldigt svajigt dobbehuvud ikväll!

Men de klarade av mötet fort och vi tränade väl pyttelite under tiden. Jag gick nästan i sömnen efter att bara fått drygt fyra timmars sömn i natt... Sedan när första biten var uppskuren (smörgåstårta från Fagers) så visade det sig att det var samma gamla äckliga recept fortfarande! Tre tjocka, snuskiga lager med leverpastej blandat med smör. Hualigen vad otäck den var! Visste att den brukar vara otäck men med nya ägare så trodde jag på förbättring. Men icke! Ja, så kan det gå! Men den gick åt iaf.

Sen åkte vi hem och jag stupar väl snart i sköna soffan. Som vanligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar