torsdag 24 september 2009

100 dagar med Blogger!

Fattar inte vart tiden tagit vägen??? Igår var det 100 dagar sedan jag började blogga! Det har blivit fler ord än jag tänkt mig, om man säger så...

Whitney & Akon.
http://www.youtube.com/watch?v=G3BGUC73SKE

Har den här veckan drabbats av Marknadsstädnings-syndromet! Vareviga år likadant... Jag stretar emot städnojan som hela den kvinnliga halvan av Kopparberg sysselsätter sig med veckan före. Det hjälper dock inte. Jag trillar dit ändå... Inga besök får vi, jag jobbar hela Marken. Jättekul, hinner nog inte ens shoppa lite. Så varför städa??? Ja, om någon kan ge mig ett svar på det. Det blir förmodligen inte lika välstädat som hos många andra för jag är ju numera en nykter (och städad?) före detta städoholist! Tack o- lov! Men lik förb så har jag städat... Liite...

Sjuk Husse som snorar och nyser och likadan Lectra! Samma sjuka??

P.g.a. den ovanstående och obehagliga åkomma jag råkat ut för, se ovan, så skippar vi träning idag! Bara snabba skogspromenader. Hoppas på det viset kunna träna bort en jättelik träningsvärk i låren... Den är snudd på det värsta jag varit med om! Är ju skämmigt att få så ont av lite krypträning... Fast det kanske beror på att jag inte brukar krypa för någon!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar