lördag 19 september 2009

Tråkig dag för Lectra!

Idag for vi iväg tilll Ludvika och tittade på Appell-tävlingarna där. Toppenväder, blev nästan lite för varmt. Värmen hade ställt till det för Lectra om vi hade tävlat. Men nu slapp vi det! Tack o lov!

Rätt så mycket folk och hundar och nu börjar t.o.m vi känna igen lite folk. Alltid något bra med att vi tävlat så många gånger... Mycket roligare när man känner igen någon, tycker jag! Iaf när vi bara är publik...

Däremot så var det inte så kul för Lectra. Fick sitta i bilen nästan hela tiden. Då får jag så dåligt samvete. Hålla på och titta på när andra tävlar istället för att hitta på något kul med vår lilla bebis! Fy oss!

Så sedan när vi hade ätit så åkte vi till skogen och gick med Lectra lös. Hon tycker det är extra kul när hon får gå lös när vi båda två är med! Plus att det blir lite kurragömma då också. Det hinner man inte med när man går ensam med henne på samma vis. Hon sprang och hon sprang, tills hon inte orkade mer.

Vi får försöka hinna med lite träning och spår i morgon när Luppen fiskat klart! Och innan dess kan ju vi träna lite hopp på vårt fina hinder här hemma. Och jag ska försöka komma iväg till ICA-parkeringen och träna lite linförighet där... Usch, vad tråkigt...

GRATTIS EMME, FÖR VINSTEN I APPELL-RAPPORTEN!

4 kommentarer:

  1. Det var roligt att träffas igår, som alltid!!! Tack för fotograferingen.. ett par stycken foton blev skapliga!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Desamma, Anette! Tur det vart nån bild som blev skaplig. Fast jag fegade med att zooma...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack Eva! Nu är jag ikapp, hoppas du han sola dig i glansen att ligga före ;) Ses på tisdag!

    SvaraRadera
  4. Emme!Det ligger inte för mig att sola... Du är ikapp, bredvid och före, skulle jag vilja säga. Och det är helt OK för mig, det! Ja, då ses vi!

    SvaraRadera