måndag 1 februari 2010

Mån 1/2. 70,3 kg.


Ja, nu går det sakta med vikten. Så blir det med svältkost, men jag är nöjd med prick 4 kilo nedåt på tre veckor. 1-2 kilo till så kanske jag kan börja äta lite mer... Risken är tyvärr stor att jag blir slarvig då... Massor eller inget! Men jag ska klara MINST 10 kilo minus innan värmen är här. BASTA!

Äntligen slut på jobbarhelgen! Haft en tuff helg.

Himla tur att jag har Luppen. Skulle inte kunna ha hund alls annars... Bäst att hålla fast honom för alltid, hihi!

Lectra och labbe-Rocky lekt en stund. De kommer otroligt bra överens!

Som vanligt på våren känner jag hur shopping-lusten kommer smygande. Fast numer så är det mest hundgrejer jag vill köpa. Nä, förresten BARA hundgrejer!

Tog ett pass inne ikväll. Skulle så gärna vilja skylla på Lectra, att hon är obildbar. Men det vore ljug... Så alltså är det jag som inte kan lära henne rätt! FAN!
Förr var det framförgående som var hatobjekt nu är det KRYP...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar