måndag 1 mars 2010

Mån 1/3. Fjärren.

Mitt jobb är en energitjuv... Både fysiskt och mentalt! Jag har ingen ork alls när jag kommer hem och jag klarar för tusan knappt att gå hem. Pulsen den rusar av minsta lilla backe. Känns inte rätt!
Går inte ihop med hundträning, direkt. Fasiken!

Men jag g mig i kragen och tränade lite fjärren, "hakan ner" och lite annat. Visserligen halvhjärtat från min sida, men Lectra jobbade bra!
Undrar!
Om inte sötnosen börjar kännas lite vuxen!
Tråkigt väder! OK om det betyder att det inte tänker bli vinterkallt något mer. Annars kan det gärna få vara vinter ända tills våren bestämt sig för att komma för gott. Jag gillar inte varmt/kallt, is/slask, regn/snö om vartannat. Antingen eller!

Tänk vad matvraket jämt är hungrigt! I kväll fick Lectra halva middagen i aktiveringsbollen och hon sitter och drägglar under tiden jag fyller bollen! En stor pöl under henne... Av vanligt torrfoder...

I morgon är jag som ny igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar